niedziela, 28 maja 2017

Majówka


Jakiś czas temu, a dokładnie 1 maja do 9 maja miałam majówkę, że względu na to, że były matury. Czas wolny spędziłam z bliskimi mi osobami. W jeden dzień kiedy dopisywała pogoda, zabrałam aparat do miejscowości mojego chłopaka, aby zrobić tam ciekawe zdjęcia. Zdjęcia wyszły cudownie jestem bardzo zadowolona z ujęć, które wykonał mój chłopak jak na pierwszy raz. Mogę powiedzieć, że maj był udanym miesiącem. Teraz zaczęłam szkołę już bez żadnych dni wolnych, został jeszcze miesiąc i zaczną się wakacje. Już niedługo pojawią się posty odnośnie wycieczek szkolnych.







5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Właśnie ;).
      http://modoemi.blogspot.com/

      Usuń
  2. Super zdjęcia :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od czasu majówki odliczam do wakacji i juz nie moge sie doczekac tych dlugich ciepłych dni! Buziaki

    Caiawichowska


    OdpowiedzUsuń