sobota, 15 kwietnia 2017

Good times people

Długo nie pisałam, ale mimo to chciałam tutaj jeszcze zawitać przed świętami wielkanocnymi i życzyć wszystkim wesołych świąt spędzonych z rodziną. Mam nadzieję, że dzień był dla was udany jak u mnie.  
Piszę to w dni wolne bo jak wiem, że kiedy wrócę do szkoły będę miała tysiąc innych rzeczy do zrobienia. 

Czwartek spędziłam z przyjaciółką chodząc po mieście, natomiast piątek spotkałam się z chłopakiem i poszliśmy na mecz kolegi. Zakończył się wygraną dla niego! :D


(Jakiś czas temu, udaliśmy się z przyjaciółką i chłopakiem na urodziny kolegi, który kończył osiemnaście lat. Chciałam to tutaj o tym wspomnieć, gdyż było przezabawnie, jeżeli jesteście osobą nie pijącą macie niezły ubaw z osób, którzy już naprawdę są ...., ale oczywiście można się śmiać z umiarem. Przykro mi było, gdyż musiałam opuścić urodziny bardzo szybko, ponieważ miałam busa, ale myślę, że na moich urodzinach to się wybawię do końca. )








6 komentarzy:

  1. Nareszcie powrót na bloga :)
    Cieszę się, że trochę pośmiałaś się z niektórych osób haha ;D
    Wesołych, buziaki 😽

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. musiała być super zabawa <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze na dobrych imprezach jestem zmuszona wyjść wcześniej, więc wiem co czujesz :*
    Śliczne zdjęcia ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Jaki szalony ten twój chłopak ;*

    OdpowiedzUsuń