poniedziałek, 31 lipca 2017

Hel

Okres wakacyjny ciągle trwa mimo iż połowa minęła to wciąż większość podróżuje na wakacje. Ja tym razem znów odwiedziłam polskie morze, Hel jest to miasto w województwie pomorskim, w powiecie puckim, położone na cyplu Mierzei Helskiej nad Morzem Bałtyckim. Mówiono u mnie w domu, że niedługo wybieramy się nad morze, ale jakoś mi się wierzyć nie chciało, a jednak pojechaliśmy. Odwiedziliśmy Hel i spacerując oraz oglądając okolice  doszliśmy do wniosku, że tutaj nie zostaniemy niestety, ale nie przypadł nam do gustu. Podczas spacerku poroniłam kilka fotek. 
Ale to nie wszystko, a więc gdzie ja pojechałam jak nie zostałam na Helu, ale to w następnym poście :)



5 komentarzy:

  1. wow nigdy nie byłam.. ale tam pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na helu byłam w zeszłym roku, może i pięknie jest ale nie wiem czy bym wróciła tam kolejny raz.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń