poniedziałek, 24 lipca 2017

Warszawa~wakacje

Warszawa stolica Polski i województwa mazowieckiego, największe miasto kraju. 
Odwiedzenie Warszawy było czymś spontanicznym. Zaczęło się od momentu, kiedy moje rodzice zgodzili się zawieźć moją siostrę do rodziny, która mieszka w Kaliszu. Gdy byliśmy na miejscu zastanawialiśmy się gdzie będzie najbliżej aby odwiedzić jakieś ciekawe miejsce, a że Kalisz jest niedaleko Warszawy no około 2 godziny jazdy, więc mówimy jeżeli jesteśmy nie daleko to musimy tam pojechać. Mój tata już był w Warszawie, natomiast ja z mamą cieszyłam się ogromnie, że w końcu zobaczę stolicę mojego kraju.  



Dojechaliśmy po ciężkiej podróży, natychmiast udaliśmy się na pałac kultury i nauki. Tam weszliśmy na samą szczyt i zwiedzaliśmy Warszawę z góry, był niesamowity widok, wrażenia oraz emocje. Niestety było już późno dochodziło do godziny 21:00 wszystko pomału się zamykało, a więc musieliśmy wracać. Ale mimo to bardzo dobrze wspominam ten wypad. Naprawdę było warto.



Tutaj zdjęcia niżej przedstawiają Warszawę z góry. Dzięki takiemu widokowi mogłam zobaczyć stadion narodowy, który jest niesamowity oraz inne budowle Warszawy. Tak zastanawiam się i chyba wybiorę się jeszcze raz do mojej stolicy, chwilę tam są cudowne. Jest to takie miejsce, gdzie możesz być sobą, a jeszcze cudowne jest to gdy przyjeżdżasz z innej miejscowości i nikt cie nie zna, nikt cie nie będzie oceniał. Warszawa miejsce, gdzie ludzie nie wstydzą się jak wyglądają, każdy ma tutaj swój styl. Nikt tutaj na ciebie nie patrzy.







10 komentarzy:

  1. Byłam w Warszawie rok temu i zdecydowanie chciałabym powtórzyć ten wyjazd :) Również odwiedziłam pałac kultury i byłam na tym punkcie widowiskowym co ty :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki cudooo <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, jakoś nie przepadam za Warszawą ale na pewno są tam piękne miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Warszawie, ale prawdę powiedziawszy to nie ciągnie mnie w ogóle. Z resztą ja nie jestem fanką dużych miast :P Dla mnie to tylko mnóstwo hałasu i wszędzie beton xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w Warszawie w piątek! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już wielokrotnie byłam w Warszawie i za 4 tyg znowu tam jadę :).
    Świetne zdjęcia!

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, klimatyczne zdjęcia! Te widoki są niesamowite :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam Warszawę na co dzień i uważam ją za najokropniejsze miasto w Polsce. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się od niej uciec :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś uwielbiałam jeździć do stolicy, teraz nie mam juz na to czasu :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń