poniedziałek, 9 stycznia 2017

Nowy rok, zima ❄⛄

Nowy rok 2017 już za za nami, spędziłam go wspólnie z chłopakiem w jego domu. Było cudownie nie ma co narzekać. Postanowień noworocznych jakoś nie mam po prostu chce żyć szczęśliwe. A co do postanowień to myślę, że to sensu większego nie ma, gdyż jak chcę się osiągnąć coś to nie odkłada się to na "nowy rok" takie jest moja zdanie, oczywiście każdy ma swoje. 2 Stycznia w moim mieście zawitała zima, ale taka porządna zima, której tak bardzo mi brakowało. Mimo iz śniegu jest dużo to wciąż pada. Jutro na wf idziemy na sanki, oczywiście ja będę lepić bałwanka, oby się udał.

7 komentarzy:

  1. Zdjecia wyszły Ci eleganckie i w takim zimowym klimacie <3 Ja tez spedziłam ten dzień z chłopakiem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Was! Powodzenia w Nowym Roku! :)

    mogłabyś kliknąć w linki w moim najnowszym poście? Z góry dziękuję. ♥
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że udało się ulepić bałwana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam : https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wf na sankach :o chciałabym

    OdpowiedzUsuń