piątek, 23 grudnia 2016

Pa pa, grudzień

Pełną parą zbliżamy się do świąt ostatnie porządki, ostatnie potrawy... Grudzień był dla mnie stresujący, a zarazem bardzo zaskakujący. Mimo problemów ze szkołą, to zleciał mi bardzo szybko. Wczoraj miałam ostatni dzień szkoły z czego była wigilia klasowa, a zarazem pierwsza w technikum, mimo iż spodziewałam się czegoś innego to i tak fajnie było. Żałuje jednego, że nie spadł jeszcze u mnie śnieg. Wigilia jest jutro, więc z okazji 
Świąt życzę zdrowia, pieniążków, a także radości, szczęścia i spełnienia marzeń.




6 komentarzy:

  1. No szkoda, że nie ma śniegu. Rówież wesołych Świąt !
    Pozdrawiam ;*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam się cieszę, że grudzień się kończy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że styczeń będzie dla Ciebie lepszy. :) Ładne zdjęcia!
    Wesołych Świąt! ♥
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaczuchyy <3 Będzie lepiej <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/merry-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje ze Twoje swieta byly radosne i rodzinne! Ladne zdjecia, buziaki :)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń