niedziela, 26 czerwca 2016

Dinozaury w moim mieście, impreza ♥


No więc tak, w ogóle skąd u mnie są dinozaury? Otóż to w moim mieście jest prawie co roku, taka impreza, która nazwa się "Karbonalia" na tym tak jakby festynie jest dużo atrakcji, jest młyn diabelski, jakieś kolejki, konkursy oraz butki z różnymi akcesoriami. A Także, występują znane osoby jak Sylwia Grzeszczak, Ira, Mesajah. Trwają one trzy dni.  Dla mnie niby to nie jest potrzebne, aż co roku otóż nasze miasto jak sami ludzie mówią jest biedne, a pozwalają sobie na takie imprezy. Ja osobiście, myślę, że to już się robi nudne i monotonne, ciągle to samo nic nowego. Ale w tym wpisie pokaże wam, co najbardziej mi się podobało. A więc są to słodziutkie zwierzątka.


 Spacerując po tym parku trzeba było naprawdę uważać, gdyż dużo dinozaurów ucierpiało przez ludzi. W końcu to rzecz normalna, że nic nie wytrzyma w stanie idealnym po setkach osób.  



 Mam nadzieje, że chociaż spodobają wam się zwierzątka ukazane na zdjęciach i powiecie, który wam się spodobał i mógłby u was zamieszkać hihi ♥
Być może, pojawi się jeszcze jeden post na temat tej imprezy, ale nie jestem pewna.


                                                          MIŁEGO DNIA/WIECZORKU ♥

12 komentarzy:

  1. Biedny dinuś stracił zęba :C Szkoda że nie urozmaicają tych imprez z roku na rok

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam już kiedyś w takim parku z dinozaurami, było naprawdę super zwłaszcza że spędziłam czas z przyjaciółmi.

    http://66.media.tumblr.com/9b8573a13b78a61746765ee71d2405a8/tumblr_o2iw3xjcVr1tkbn1mo1_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś byłam w takim parku, było naprawdę super, zwłaszcza że spędziłam czas z przyjaciółmi.

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladają jak prawdziwe :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam fajnie! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :D
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo fajne zdjęcia! :)

    http://melodzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba za stara jestem na dinozaury xd

    OdpowiedzUsuń
  9. kochane dinozaury! :) i fajne wydarzenie, moi siostrzeńcy byliby wniebowzięci!

    OdpowiedzUsuń