sobota, 14 maja 2016

Trzynasty piątek udany!

Hejka, jak zawsze nie wiem jak mam zacząć. Może opowiem wam, że bal gimnazjalny mam już za sobą, odbył się piątek 13 maja, czyli wczoraj. Powiem szczerze, że tak się nigdy nie wytańczyłam. Głowa, nogi oraz gardło mnie boli. Ale było warto, szkoda tylko, że moja cała klasa nie przyszła. Dzisiaj nie umieszczę zdjęć z balu, bo chciałabym od fotografa, ale nie wiem czy je w ogóle dostaniemy jeżeli tak to na pewno pojawią się na blogu. A dużo się tutaj nie będę rozpisywać o balu, gdyż przekaże na to osobny post. U mnie dużo się nie zmieniło, ale coraz bliżej wakacje, a po wakacjach nowa szkoła. A tak podsumowując ten pechowy 13 piątek uważam za udany i zabawny. 
Tutaj dodam zdjęcia przyrody, żeby nie było, aż tak dużo mnie :D





11 komentarzy:

  1. Nasz 13 piątek też był udany ! :) Pisałyśmy konkurs w którym zajęłyśmy db miejsca... Poszłyśmy z Panią na pizze ^_^ (była pyszna) Świetne fotografie :) Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny post i piekne zdj <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie piątek trzynastego nie był pechowy, a wręcz przeciwnie ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie piątek 13 też nie był pechowy ale za to 14 mi nie odpuścił ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że się wybawiłaś i się podobało ;) Mój bal gimnazjalny, kiedy to było..

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie nie był pechowy nawet zapomniałam ,że to piatek 13 :D

    Zapraszam do mnie https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten piątek też dla mnie nie był zły :D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dobrze, że udany :D ja nawet jakoś nie przywiązałam uwagi do tego, że piątek był 13 :D dzień jak co dzień :D!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też piątek trzynastego był udany. Jejku jakie cudne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń