środa, 12 lipca 2017

Paczka kosmetyki

Jakiś czas temu dostałam paczkę z kosmetykami oczywiście wszystkie kosmetyki jak najbardziej testowałam. Do pokazania mam paczkę ze sklepu dobrze wam znanego bornprettystore. Bardzo dobrze mi się współpracuje z nim i nie mam żadnych problemów. Paczka strasznie długo mi szła ponad miesiąc. Oczywiście macie zniżkę -10% wpisując kod: PUNT10. Bez dłuższego ociągania zapraszam do oglądania.
Oczywiście przed tym zamówieniem dostałam inne, ale niestety rozwalone po czym zamówiłam kolejny raz.


Na pierwszy ogień idą piękne matowe pomadki, ale jest jeden minus ciężko je się zmywa, ale efekt jest cudowny i długo trzymają się na ustach.  Tutaj i Tutaj




Drugą moją zdobyczą jest paletka różnych cieni do powiek, mogę tyle powiedzieć, że bardzo wygodne do nakładania i bardzo ładnie się prezentują na powiece.

Trzecia rzecz miała być zupełnie inna, miała być to dwustronna masakra, a dostałam zwykłą klasyczną maskarę, która bardzo ładnie wydłuża rzęsy. Tutaj


No i na końcu dwie rzeczy, są to "gąbeczki" beauty blender. Są dwie różnego kroju, jedną testowałam co możecie zobaczyć natomiast tą drugą jeszcze nie sprawdzałam. ale bardzo wygodnie się nakłada i są mięciutkie. Tutaj i Tutaj

5 komentarzy:

  1. Fajna paletka i gąbeczki ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona jest cudowna <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kosmetyki! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kosmetyki, świetna pomadka.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń