niedziela, 16 października 2016

Deszczowa pogoda


       Ostatnio deszczowej pogody tutaj nie brakuję, nie narzekam, gdyż taka pogoda mi nie przeszkadza,              bardzo lubię gdy jest pochmurno, a ja mogę usiąść z ciepłą herbatą z cytryną i oglądać filmy czy też              rozmawiać ze znajomymi. Wrzesień już za nami, tydzień minął mi zwyczajnie nic specjalnego się nie                 przytrafiło. Wiadomo ze szkołą dużo nauki ciągle jakieś prace jakieś kartkówki czy też sprawdziany...

      W sobotę natomiast byłam w Czechach na zakupach, ale nic dla siebie nie znalazłam. Także byłam na cmentarzu troszkę posprzątać, a następnie do domu i świętować mamy imieniny.

                   Tak wiem, bardzo fajne zdjęcia i nie widać mojej buzi hehe, tak troszkę coś innego.

wtorek, 4 października 2016

Nowa szkoła, zmiana.

Witam was po długiej przerwie, ale niżej jak mogliście zobaczyć miałam problemy. Przez ostatnie dni zmieniło się u mnie dużo. 1 TECHNIKUM Nowa szkoła nowi ludzie, nowa miejscowość. Jak pewnie każdy boi się czy wybrał dobry profil otóż wybrałam hotelarstwo po za moim miastem i poszłam tylko dlatego tam bo język niemiecki, który bardziej lubię od języka angielskiego. Ale cóż 3 dni w nowej szkole, a ja już nie wytrzymuje same dojazdy 40 minutowe mnie zniechęcił no i oczywiście osoby w klasie może ich długo nie znałam, ale jak to mówią jak Cię widzą tak Cię piszą. Po ich zachowaniach na lekcji stwierdziłam, że nie odnajde się tutaj. I tak właśnie od 7 września zaczęłam edukacje w nowej szkole, która jest w mojej miejscowości i mam do niej 3 minutki. Wybrałam ten sam profil, ale niestety z j.angielskim, ale mam taką małą nadzieję, że sobie poradzę.
Patrząc na moją obecna klasa, myślę że dobrze wybrałam. Dziewczyny oraz Chłopaki są przesympatyczni da się normalnie z nimi pogadać i mam nadzieję, że będzie tak 4 lata.