niedziela, 21 sierpnia 2016

Same problemy?!

Po malutkiej przerwie, pojawiam się ponownie. Przez ostatnie tygodnie miałam problemy, ale walczę dalej z nimi, mam taką małą nadzieję jak zawsze, że uda mi się to pokonać. A co do wakacji to mijają, ale staram się z nich korzystać jak tylko mogę. Dużo raczej się nie będę rozpisać jakoś brak mi chęci, aż pierwszy raz coś się takiego stało, że nic mi się nie chce, ale nie mówię tutaj o tym, że mi się sprzątać nie chce czy coś podobnego, po prostu uciekam od ludzi nie chce się witać ani żegnać uciekam jak najdalej i właśnie w tym jest problem.. może z czasem to się zmieni...
♥♥







7 komentarzy:

  1. Powodzenia w walce z problemami :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To drugie zdj jest cudowne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno z czasem się zmieni
    Mogłabyś poklikać u mnie w nowym ? ;) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli życie nam rzuca kłody pod nogi to tylko po to, abyśmy je pokonali i stali się silniejsi.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko się kiedyś ułoży :D powodzenia :)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w walce
    Wiem jakie to czasami trudne
    Pozdrawim i ściskam mocno
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma sytuacji bez wyjścia. powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń