niedziela, 10 lipca 2016

Uśmiechnięta ☺

 Wakacje
W końcu zabieram się za napisanie postu, jakoś nie miałam ochoty, a zarazem czasu. Jak już wiecie, mamy wakacje z czego, każdy z nas się na pewno cieszy. Pewnie już połowa na wakacjach lub już wróciła, albo jeszcze czeka na wyjazd i właśnie w tej połowie jestem ja. Osobiście nie mogę się doczekać, jak pojadę na wakacje poza moje miasto. Jeszcze u mnie nie wiadomo czy to góry czy to morze.  Ale na pewno będę uśmiechniętą radosną dziewczynką. Co u mnie się działo? Poznałam chłopaka.. nie wiem czy to jest miłość czy może jednak koleżeństwo wszystko przed nami, nie wiadomo czy się ułoży czy może jednak nie. Zobaczymy czy coś między nami będzie. 


Tutaj piękny zachód słońca w naszej miejscowości, dość dawno był, ale jednak chciałam go umieścić na moim blogu, gdyż myślę, że to jedyny taki zachód słońca. Jest po prostu cudowny mogłabym patrzeć godzinami. 



16 komentarzy:

  1. Powodzenia z tym chłopkiem ;*.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny uśmiech ! :>)
    Mogłabys poklikac u mnie w ostatnim poście ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, a zachód słońca jest piękny *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham taki kolor chmur <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulinko!
    Jak już wiesz,strasznie spodobalo mi si pierwsze zdjecie, ktore mam juz na tapecie :)
    Jednak chciałabym ci tutaj podziekowac, za mile slowa o mnie <3
    Pamietaj, ze od tego jestem, ZAWSZE ci poMoge i mozesz na mnie liczyc <3
    Calusy :*
    Weronika
    P.S. Powodzenia w miłości ;)

    werakothek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wakacje to piękny czas, także piękny czas na miłość, więc życzę powodzenia - oby wszystko się udało! :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam: moroszkaaa.blogspot.com (nowy post o kremie z filtrem pod makijaż, może przydać się na lato) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia *.*
    I życzę powodzenia z chłopakiem :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne zdjęcie *.* Powodzenia z chłopakiem, na pewno wszystko się ułoży :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zachód słońca, a Ty jeszcze śliczniejsza i masz piękny uśmiech! :)

    http://mojegottowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń