niedziela, 12 czerwca 2016

Myślimy jak to będzie, marzenie spełnione!

Na wstępie chce was przeprosić, że nie pojawił się post tydzień temu, ale jakoś nie miałam weny, żeby powstał. Tydzień był bardzo, ale to bardzo stresujący. Mogę powiedzieć tyle, że spełniłam swoje jedno malutkie marzenie, a było to zdać z odpowiednią średnią na koniec roku i właśnie to zrobiłam, średnią mam 4.83 z czego się naprawdę cieszę, oraz wychodzi z tego, że zdam z czerwonym paskiem. Juuupi! Ale, gdy to piszę już wniosek do szkoły mam. Złożyłam do trzech szkół.  Na pierwszym miejscu postawiłam na technikum hotelarskie oczywiście 30 min do szkoły, ale myślę, że dam radę. Oraz jeżeli nie dostanę się do pierwszej udam się do technikum ochrony środowiska także 30 min drogi. Zobaczymy jak to będzie oraz mam nadzieję, że nie zawiodę się i będę szczęśliwa. Oczywiście jeszcze mam trochę czasu na zmienienie zdania.

Teraz u nas w szkole, zaczyna się tydzień "nic nie robienia" oceny już mieliśmy wystawione 8 czerwca, a zakończenie już niebawem 22 czerwca. Nie mogę się doczekać wakacji, a zarazem będzie mi smutno opuszczać szkołę, do której chodziłam 9 lat..

W tą sobotę wybrałam się za miasto kupić nowe ciuchy, a także buty. Znalazłam w końcu idealne na moją małą stópkę adidasy jak i trampki.. Znalazłam również czarne spodnie długie jak i krótkie, a także przeurocze bluzki. Weekend uważam za udany ! :D




15 komentarzy:

  1. Mądrze napisane ;)u nas w szkole też teraz zaczyna się ten sezon :D Nic praktycznie nie robimy na lekcjach tylko rozmawiamy i oglądamy filmy ^^ Do środy są zdawki. Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że uda Ci się dostać do wymarzonej szkoły :) Śliczne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że spełniasz swoje marzenia :* Cudna sukienka !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne włosy :) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również będzie ciężko opuścisz szkołe i znajomych z którymi jestem 12 lat w klasie, tak od 4 roku zycia razem <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę dostania się do wymarzonej szkoły ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne długie włosy <3
    Mogłabys poklikac u mnie ? odwdzięczę się marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi został jeszcze rok i pożegnam sie z gimnazjum
    the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, mega sukienka!! Gratuluję paska na świadectwie!! ;* Również w tym roku kończę gimnazjum i też opuszczam szkołę do której chodziłam 9 lat, ale w sumie się cieszę, w końcu jakieś zmiany! ;)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas oceny wystawią dopiero 20 ;-;;
    Bardzo ładna średnia, gratuluję!
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  12. This dress looks adorable and you're so beautiful :) You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja, swietnie wyglądasz :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką samą średnią! O tak, też się z tego cieszę. :) No i gratuluję Ci! Technikum ochrony środowiska to super sprawa, chyba sama pomyślę nad tym, a dziwne, bo wcześniej o takich nie słyszałam. :) Świetne zdjęcia! Masz śliczną twarz. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne zdjęcia masz prześliczne włosy :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń