sobota, 2 kwietnia 2016

Na tle suchej trawy

Hejka nie wiem jak wam, ale mi dość szybko minęła ta sobota, gdy to piszę jest godzina 18.50. 
Dzień spędziłam cały na mieście i po za miastem z siostrą i z rodzicami. Kupiłam sobie tylko legginsy jak i szare spodnie. Jakoś mało zakupiłam nie mogłam się zdecydować co tak naprawdę brakuje w mojej szafie.
Myślę, że każda dziewczyna ma ten problem co tak naprawdę by chciała. Mam nadzieję, że następnym razem zakupie więcej ubrań. A teraz możecie zobaczyć moje zdjęcia na tle suchej trawy. Myślę, że sama trawa dodaje uroku.
Czy minęła wam szybko sobota? Co robiliście?




16 komentarzy:

  1. W następnym poście pokaż swoje zakupy! ^^
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja nie mam problemu z tym czego bym chciała :) jedyny problem to brak wystarczających środków :D Też spędziłam dziś dzień poza domem :) Piękna pogoda.
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ta sobota także szybko minęła! U mnie akurat była przyjaciółka, a tak poza tym przed jej przyjściem poszłam się przejść z moim psem:)

    zapraszam do mnie ;)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie równiez czas niesamowicie szybko minął :*
    ładnie, pomysłowo :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak 20 par leginsow w szafie! =) Piknie wyszlas na zdjeciach!

    blog-werki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety byłam w pracy w sobotę ;( bardzo ładne zdjęcia!
    Zapraszam na nowy post
    Pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia *.*
    Ja jakoś nie mam problemu z tym co mam kupić :D
    Nie pamiętam, co w sobotę robiłam. Na pewno sprzątałam :D
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia na tle suchej trafy prezentują się świetnie. Sobota minęła mi bardzo szybko, aczkolwiek za niedługo czeka nas kolejny weekend :D Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne fotki! :) Już nawet nie pamiętam co robiłam w sobotę :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sobote miałam zawaloną nauką niestety ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. mi każda sobota mija szybko :)
    świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te zdjęcia !
    http://gameoftroneszlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń