sobota, 16 kwietnia 2016

BLACK glasses


Siemanko właśnie tak sobie leże i myślę, że ten tydzień nie był, aż taki zły. Oczywiście w poniedziałek testy gimnazjalne, mam nadzieje że każdy napisze jak potrafi i będzie zadowolony, wiadomo stres panika mogą wpłynąć źle na egzamin. Ale warto się rozluźnić.

Jak można już zauważyć zdjęcia ukazują moją buzie wraz z okularami, a okularki znajdziecie dwa posty niżej. Myślę, że taka forma zdjęcia też dobrze wygląda. Teraz szczerze nie wiem o czym mogłabym tu napisać, nic szczególnego u mnie się nie działo.Więc to chyba na tyle.



13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne okularki :D Sama ostatnio takie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu! Ta bluza jest prześliczna *-* Ogólnie jestem wielką fanką koronek <3
    Fajne okulary, pasują Ci :) Powodzenia na testach gimnazjalnych!
    Pozdrawiam i obserwuję od dawna ;**

    Zapraszam do siebie --?

    nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ! :) Okulary są megaaa :3 ZAPRASZAMY DO SIEBIE :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz!:*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie komponują się te okularki do twoich włosów ;)
    Powodzenia na egzaminach ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, ale to dzięki modelce wyglądasz naprawdę pięknie :)
    the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary sa super slodkie :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealn bluzeczka i okulary :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia ;) bluza jest przepiękna
    powodzenia na egzaminach :D
    zapraszamy na naszego bloga --->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne portretowe zdjęcia. Okulary też super ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne te okulary!

    mvrcelia.blogspot.com zapraszam na nowy post :D

    OdpowiedzUsuń