sobota, 12 marca 2016

Z chorobą zwiedzamy internety

Nie wiem od czego tu zacząć może od tego, że złapało mnie przeziębienie Siedzę i myślę, że jednak gdy jesteśmy chorzy ciągle przebywamy w internetach tak czy siak, zawszę dostępni na Facebook'u na Instagram'ie czy też na Snap'ie. Nie ma tego czegoś jak się było chorym to grało się nawet w gry planszowe. Teraz ludzie będąc na lekcji w pracy co chwile zerkają na telefon. A jak się jest już chorym to 24h na telefonie.
   A wy jak jesteście chorzy to siedzicie ciągle przed komputerem, telefonem?



11 komentarzy:

  1. Jak byłam chora kilka dni temu, to cały dzień przesiedziałam na youtube XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda ,znam to ! Tylko wtedy na fb sa nudy bo większość naszych znajomych jest w szkole ... Ale zawsze jest yt czy blogi do czytania !! :)

    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/ Jęsli Ci się spodoba zaobserwuj ! ;)
    Chcesz być na bieżąco ? Zapraszam do polubienia FANPAGE-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. ja od dwóch miesięcy ani razu nie zachorowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak! Jak jestem chora to non stop jestem w internecie. Bardzo dużo czasu też poświęcam na oglądanie zaległych filmów i nieustannie sączę gorącą herbatę :D Świetny post! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka super bo uniwersalna! :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny case na telefon
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jak choruję, albo mam doła, spędzam mnóstwo czasu w sieci ;)
    Piękna sukienka ;)
    mherdzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tak samo :D jak choruje to cały dzień przed lapkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak jestem chora to przeważnie czytam książkę lub śpię,a jak przeziębiona to tylko wtedy patrzę co nowego w internecie,ale inaczej nie bo wtedy źle się czuję ...

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety tak :/ Siedze w łóżku z laptopem na kolanach :c

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak jestem chora zazwyczaj śpie lub przeglądam portale społecznościowe.
    Choć często zdarza się że czytam książki.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie -->

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń