sobota, 20 lutego 2016

Brak ferii, brak energii ❄

 W końcu weekend! Jak możecie już się już domyśleć ferie mi się skończyły i jestem po tygodniowym chodzeniu do szkoły. Kurdę tak bardzo mi źle jak i pewnie każdemu, gdyż wolne się skończyło. Brak energii na cokolwiek nic nam się nie chce, gdyż myślimy o szkole.  Ale za to bardzo szybko minął mi ten tydzień z czego bardzo się cieszę. Mam nadzieje, że szybko minie do czerwca. Tydzień hmm dość nauki i stresu. Ale to normalne w trzeciej klasie gimnazjum. Tak bardzo mi brakowało śniegu w te ferie. Tak bardzo lubię zimie, ale nie mogłam się nią nacieszyć, z powodu szybkiego zniknięcia. Miejmy nadzieje, że jeszcze się pojawi, gdyż to nie koniec jest zimy.


Powody dlaczego chce zimie dłużej. 
Piękne widoki z okna.
Zimowe spacery.
Można iść na narty, łyżwy oraz sanki. 
Śnieg zakryje śmieci, pety i psie kupki.
Ulepić bałwana, robić aniołki na śniegu.
To czas, kiedy możemy pod pretekstem sobie kupić nowe ciuchy.







18 komentarzy:

  1. Moje ferie to się już skończyły 3 tygodnie temu. ;D
    Natomiast ja z niecierpliwością wyczekuję wiosny.
    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też po feriach szłam do szkoły jak na jakieś ścięcie
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę ci współczuję, niestety mnie też to czeka za tydzień. Na szczescie na razie ciesze sie jescze tygodniem feri :D
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jeszcze tydzień ferii, ale śniegu brak
    Mój blog ✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Parke masz sliczną :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie zostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :)
    Miło mi bedzie jezeli skomentujesz nowy post paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo... A moje ferie już były tak baardzo dawno. :3 Mi też ciężko było wrócić do szkolnych obowiązków. ;3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze, że ja mam jeszcze ferie... Mało ważne jest to, że jestem chora. Ważne, że są! :D Świetne zdjęcia ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce jeszcze ferie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam jeszcze tydzień ferii :D Strasznie chciałabym już czerwiec.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ferie już skończyły się jakiś czas temu. Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze tydzień ferii i zero śniegu;-; też chcę jeszcze zimę:c Fajne zdjęcia.^^
    Ja już obserwuję jak coś.

    >> born-to-be-a-bitchh.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam jeszcze tydzień ferii a za oknem nic :(( śniegu brak ... bardzo fajne zdjęcia i super blog :))) <3 obserwujemy ??
    http://smiling-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie ferie to niestety nie czas na odpoczynek, tytlko dodatkowa okazja do nauki... do maturki :'(

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam jeszcze tydzień ferii, jednak zapewne szybko zleci. Super zdjęcia! obs? Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie chce już zimy, a sio :D wiosno przybywaj ;) Jasne, obserwuje. Zapraszam do mnie

    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi ferie skończyły się jakieś 3 tygodnie temu, a do szkoły szłam jak na ścięcie :D

    Może wspólna obserwacja ? Jeśli jesteś za to daj znać u mnie, a ja się odwdzięczę :) http://kajaambrozkiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń