niedziela, 18 października 2015

Witamy jesień


  Jak już wiecie zaczęła się nowa pora roku. Będziemy musieli coraz więcej rzeczy na siebie zakładać, aby było nam cieplutko. Ale za to miejmy nadzieje, że będzie kolorowa. Ogólnie to strasznie polubiłam jesień i mam nadzieję, że będę ją dobrze wspominać. Przy okazji na dole postu wypiszę wam za co lubię jesień i co z nią mi się kojarzy. Piszcie, również co lubicie w jesieni. Pierwszy dzień jesieni jak najbardziej udany, nie mam czego żałować. 





                Za co lubię jesień i co mi się z nią kojarzy? 

                                                                                ► Za Halloween 
                                                                                ► Za kolorowe liście
                                                                                ► Za ciepłe sweterki
                                                                                ► Za ciepłą herbatę i kakao
                                                                                ► Za zbieranie grzybów
                                                                                ► Za święto Wszystkich Świętych
                                                                                ► Za puchate cieplutkie skarpetki
                                                                                ► Za botki, za szale
                                                                                ► Za długie spacery

16 komentarzy:

  1. też lubię to wszystko w jesieni :3 w szczególności podoba mi się etap kolorowych liści, bo gdy drzewa są już gołe to trochę ponuro :/
    ciepłe, stylowe swetry to jesienny must have :)
    bardzo fana torebka i ciekawy motyw na szalu :P
    3maj się ;)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. You have a great post and great photos. I love it. I have on my blog also Chic Halloween Style, take a look, pls. Keep in touch, pls. Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znosze jesieni za ten podły nastrój i smutne myśli
    ale za sweterki to kocham <3

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :)
    Ja jesień bardzo lubię za piękne kolory - spadające liście wyglądają ślicznie - można zrobić dużo fajnych zdjęć :) I też oczywiście za gorącą czekoladę i długie wieczory które można spędzić przy fajnym filmie czy książce ♥

    http://jenssine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najchętniej bym ją pożegnała, a nie witała!:) nie lubię jesieni, jest mokro, zimno... ale plusy, które wymieniłaś sa zachęcające! :D
    Śliczne zdjęcia! :*
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbliża się ubierani na cebulkę :(Śliczne zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :) Ładne zdjęcia, ja nie lubię jesieni ;3
    Nagrałam swój pierwszy filmik na yt♥ Zerkniesz? Będzie mi bardzo miło :)
    LINK- http://efffie.blogspot.com/2015/10/pierwszy-filmik-na-yt-i-haul-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey dear. Just looking for new blogs and I saw yours :D Its super nice. I think you should post more.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!



    -My 90's Bombshell Outfits-

    | Facebook | LOOKBOOK| IG@suvarna_gold | Bloglovin
    | Advertise your blog
    kiss from Germany

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham jesień za cudne zapachowe świeczki i ciepłe sweterki <3
    super zdjęcia :)
    MÓJ BLOG: KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś mi się podoba w twoim blogu, ale nie wiem co ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :D

    http://sweetspanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń