poniedziałek, 29 czerwca 2015

Spacer z psiakiem


 Hmm może pokaże wam jak spędziłam pierwszy weekend wakacji. W sobotę wybrałam się na miasto jak zwykle, ale po za tym wyruszyłam na rolki przejeździłam kilka godzin było naprawdę super. W niedzielę kościół i długi długi spacer z moim kochanym pupilkiem, jak wiecie miał operację większość mówiła, że będzie dobrze i żebym powiedziała co z nim i jak? No więc Czaki bardzo dobrze zniósł ściągnięcie szwów co naprawdę było dziwne, gdyż zawszę warczał i wyrywał się. Teraz ma wygolone po boku jak zresztą zobaczycie na zdjęciu poniżej, ale cieszę się, że wszystko jest dobrze ❤️ Porobiłam kilka zdjęć ze spaceru. 






































Tak dla odrobinki troszkę mojej minki :) 

15 komentarzy:

  1. Widze weekend ci sie udał ja to tam spędziłam w domu :)
    Co do pieska współczuje mu ogromnie ale dzielny to dobrze :)
    Bardzo fajne zdjęcia porobiłaś, i piękna oklica, masz bardzo pocieszną twarzyczkę :)
    ZAPRAASZAM!do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super piesek,fajne zdjęcia :D!
    Pozdrawiam!
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjecia też mam.psa.
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) Śliczny piesio ^^
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. O świetne zdjęcia ! :)
    Jak dawno nie jeździłam na rolkach .
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny piesek :D

    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowny pies ;)

    stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba dzisiaj też wybiorę się pojeździć na rolkach ^^

    julia-del-rey.blogspot.com[klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny blog oraz zdjęcia, zapraszam także do mnie ;) http://naillynailly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny piesek, bardzo przypomina mi mojego. :)

    http://zpamietnikakoniarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki psiaczek :) Uwielbiam rolki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mój weekend spedziłam aktywnie. Świetne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja równiez ostatnio wyszłam na spacerek z moją Ronnie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny piesek, życzę mu żeby sierść szybko mu odrosła ♥ Też muszę wybrać się na rolki :D
    http://martha-marthaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń