wtorek, 5 maja 2015

DIY~breloczek do kluczy

Heei.
Dziś przychodzę do was z kolejnym DIY, a mianowicie jest to breloczek do kluczy, zabawka i w ogóle można zrobić się z nią co się chce. Nauczyłam się to robić w szkole na zajęciach techniki. Bardzo mi się spodobało i chciałam się z wami podzielić. Nic wielkiego, a taki piękny efekt.

Potrzebne będzie ci: 
Żyłka wędkarska cienka
Kolorowe małe koraliki najlepiej dwu kolorowe

Dwu strona Jaszczurka  

*Jeżeli ktoś jest chętny na wykonanie takiej jaszczurki proszę napisać do mnie na e-mail, wyślę tam schemat na tą jaszczurkę i dokładnie pokaże jak ją wykonać.
E-mail: nie_paulina@o2.pl

12 komentarzy:

  1. Fajna, ale na proste ,to to nie wygląda ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :)
    http://www.martha-marthaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie to wygląda! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam kiedyś takie zwierzątka jak byłam na pobycie rechabilitacyjnym. Świetna sprawa ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Http://beiiser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudeńko ja bym była ślepa robiąc to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym tego nigdy nie zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda, ale ciekawe czy to jest tak proste na jakie wygląda ... :D

    Pozdrawiam*:
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbuję, ostatnio szukałam jakiegoś breloczka w sklepach, a dziś trafiłam na twój post i o :D
    Mam wieeelką prośbę. Jestem tutaj od kilku miesięcy i jestem ciekawa czy komuś się podoba co tu robię, możesz do mnie wejść i zobaczyć? Z góry dziękuję z całego serduszka!!! <33
    http://pinkflapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :) Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję i liczę na rewanż :)

      Usuń
  10. Ale super efekt ! ;O
    podziwiam Ciebie i twoje zdolności :D
    zapraszam w wolnej chwili do siebie www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń